Sikeres értékesítés nélkül nincs sikeres vállalkozás!
A mai felgyorsult világban számos lehetőség közül választhat egy vállalatvezető, ha az értékesítési számok növelését szeretné elérni, mely mint tudjuk, mindig és minden körülmények között fontos és elengedhetetlen...
Az igazi kérdés az, hogy a sok-sok lehetőség közül, melyek is azok amelyek hatékonyan szolgálják a vállalat érdekeit?
A kérdés egyszerű, ezzel szemben a megoldás elég összetett...
Hiszen ha a lehetőségeket egyenként vizsgáljuk, vagy leülünk egy adott lehetőséget képviselő tanácsadóval, akkor a hallott információk alapján akár mindegyikről kijelenthető, hogy komoly értékesítési potenciált hordoz magában.
Az szintén kijelenthető, hogy kivétel nélkül mindegyik lehetőség pénzügyi és erőforrásbeli invesztíciót ró a vállalatra, ennek következtében a vállalatot vezető menedzser nehéz és fajsúlyos döntés előtt áll minden esetben.
Tényként kezelhetjük, hogy az ilyen típusú döntések minden cégnek okoztak már pénzügyi veszteségeket.
A vállalat termékspecifikus értékesítési terveinek és pénzügyi lehetőségeinek együttes vizsgálata mellett kiválasztjuk a hasznot termelő értékesítési csatornát. Ezt követően a kiválasztott csatorna vállalati célokkal és belső erőforrásokkal történő összehangolásával egy komplex értékesítési mátrixot dolgozunk ki, mely gyors, költségkímélő és hatékony növekedési pályára állítja a vállalatot.
Milyen lépéseket alkalmazunk ehhez?
Miért kockáztatna a jövőben pénzt és erőforrást? Miért vesztegetne időt és pénzt a megfelelő út, a megfelelő értékesítési csatornák megtalálására? Miért hozna meg nehéz döntéseket önállóan, ha van lehetősége szakképzett és gyakorlott segítséget igénybe venni?
Biztos lehet benne, hogy a "Menedzsment tanácsadás és értékesítési stratégia tervezés" szolgáltatásunk igénybevételével rendkívül kevés időráfordítással kézzelfogható eredményeket fog elérni a pénzügyi kockázatok minimalizálása mellett!